Yardım Chimera Tool Hakkında

martinhertz

Üye
Kayıtlı üye
5 Ocak 2021
35
10
8
29
Merhaba Mobil Kulüp üyeleri,

1 hafta önce chimera aktivasyon satın aldım dün uzaktan işlem yaptıktan sonra chimera'dan gelen maili gördüm usb port paylaşımından chimera hesabım kilitlenmişti mail attım ilk olduğu için geri açtılar hesabı ama kafamda takılan bi soru oldu bana attıkları mailde herhangi bir ek tool kullanmayın falan yazıyordu yani chimera ile z3x'i aynı anda açtığımdan dolayımı hesabım kilitlendi çünkü bilgisayara cihazı taktığimda ikiside aynı portu kullanıyor chimeradan işlem yapacağim zaman ona izin veriyorum z3x'den işlem yapacağım vakit z3x'e izin veriyorum chimera bunu port paylaşımı olarak mı algılıyor yoksa uzaktaki cihaza işlem denedim diyemi böyle oldu bilgisi olan arkadaşlar yazarlarsa sevinirim.
 
Son düzenleme:

tahagsm6565

Yeni üye
Kayıtlı üye
14 Ocak 2019
1
0
1
23
Merhaba bendede aynısı olmuştu chimera çakışıyor o yüzden uzaktan port yapılınca kullanıcı adı ve şifreli programları kapatalım dongale veya boxlar sorun çıkarmıyor ama kullanıcı adı ve şifreli programlar banlanıp kilitleniyor!