Stock Rom Reeder M7 Plus Yazılım

braveturks

Yasaklı üye
Yasaklı üye
Bu konunun sahibi
Mesajlar
1,016
Tepki puanı
764
Puanları
158
Yaş
33
Çevrimdışı
Yazılımı indirebilir ve sp flash tool yardımı ile yükleyebilirsiniz. Yazılım en son güncellemesidir. Test edilmiştir.
 
Son düzenleme:

Nar

Yeni Üye
Kayıtlı üye
Mesajlar
24
Tepki puanı
11
Puanları
3
Çevrimdışı
Merhaba, tebrikler çok değerli bir paylaşım yapmışssınız. Aylardır aradığım bir dosyaydı. Konu sahibi sizsiniz. Bilmiyorum çok faydalı olur kamuya açılırsa. Zaten rootlanamayan custom rom göremeyen bir model. Bu destek bir nebze olsa moral verir. Saygılar
 

braveturks

Yasaklı üye
Yasaklı üye
Bu konunun sahibi
Mesajlar
1,016
Tepki puanı
764
Puanları
158
Yaş
33
Çevrimdışı
Merhaba, tebrikler çok değerli bir paylaşım yapmışssınız. Aylardır aradığım bir dosyaydı. Konu sahibi sizsiniz. Bilmiyorum çok faydalı olur kamuya açılırsa. Zaten rootlanamayan custom rom göremeyen bir model. Bu destek bir nebze olsa moral verir. Saygılar
Tamam Hocam, gerekli düzenlemeleri yapıyorum.
 
  • Beğen
Tepkiler: Nar

Nar

Yeni Üye
Kayıtlı üye
Mesajlar
24
Tepki puanı
11
Puanları
3
Çevrimdışı
Tamam Hocam, gerekli düzenlemeleri yapıyorum.
Çok teşekkürler hocam o kadar mutlu oldum ki anlatamam. Deneyince haber vereceğim. İçerik eksiksiz görünüyor:
Kod:
databases
boot-verified.img
boot.img
cache.img
items.ini
lk-verified.bin
lk.bin
logo-verified.bin
logo.bin
MT8163_Android_scatter.txt
preloader_elink8163_tb_n.bin
recovery-verified.img
recovery.img
secro-verified.img
secro.img
system.img
tz.img
userdata.img
 

Paradox

Yönetici
Yönetici
Administrator
Mesajlar
9,353
Tepki puanı
2,763
Puanları
158
Web sitesi
www.yavuzcakar.com
Çevrimdışı
Çok teşekkürler hocam o kadar mutlu oldum ki anlatamam. Deneyince haber vereceğim. İçerik eksiksiz görünüyor:
Kod:
databases
boot-verified.img
boot.img
cache.img
items.ini
lk-verified.bin
lk.bin
logo-verified.bin
logo.bin
MT8163_Android_scatter.txt
preloader_elink8163_tb_n.bin
recovery-verified.img
recovery.img
secro-verified.img
secro.img
system.img
tz.img
userdata.img
Hadi bakalım hayırlısı.
 

velibasar

Yeni Üye
Kayıtlı üye
Mesajlar
1
Tepki puanı
0
Puanları
1
Yaş
31
Çevrimdışı
arkadaşım senin verdiğin romu yükledim tablet şimdi tamamen açılmıyor yani çöp oldu adminden ricam bu konuyu kaldırsın aksi taktirde başkalarının canı yanacak bilginiz olsun..
 

braveturks

Yasaklı üye
Yasaklı üye
Bu konunun sahibi
Mesajlar
1,016
Tepki puanı
764
Puanları
158
Yaş
33
Çevrimdışı
arkadaşım senin verdiğin romu yükledim tablet şimdi tamamen açılmıyor yani çöp oldu adminden ricam bu konuyu kaldırsın aksi taktirde başkalarının canı yanacak bilginiz olsun..
Haklı tepkinizi anlıyorum ama bu yazılım Reeder Müşteri Hizmetleri tarafından verildi.
 

braveturks

Yasaklı üye
Yasaklı üye
Bu konunun sahibi
Mesajlar
1,016
Tepki puanı
764
Puanları
158
Yaş
33
Çevrimdışı
Siz bu yazılımı denemiş miydiniz?
Hayır, denemedim. Çalıştığım yerde 10-15 civarında Reeder M7 Plus tablet vardı. Olası bir durum için Reeder Müşteri Hizmetleri ile irtibata geçip yazılımları edinmiştim. Fakat hiç denemedim.
 

Paradox

Yönetici
Yönetici
Administrator
Mesajlar
9,353
Tepki puanı
2,763
Puanları
158
Web sitesi
www.yavuzcakar.com
Çevrimdışı
arkadaşım senin verdiğin romu yükledim tablet şimdi tamamen açılmıyor yani çöp oldu adminden ricam bu konuyu kaldırsın aksi taktirde başkalarının canı yanacak bilginiz olsun..
Konuda paylaşılan yazılımı parçaladım.
Yazılımın dosyasını iletime ekledim.
Ayrıca aşağıdan da gerekli ekran alıntılarını inceleyebilirsiniz.
Anladığım kadarıyla Reeder bir hata yapmış.
Konuda paylaşılan yazılım, MediaTek MT8163 işlemcili Reeder M7 Plus'a ait.
Yanılmıyorsam bu yazılım Reeder M7'de çalışmaz.
Reeder bu yazılımın neden hem Reeder M7'ye hem de Reeder M7 Plus'a uyumlu olduğunu söylemiş, anlamak güç.

Sizin cihazınızın tam olarak modeli nedir?

Görseli görüntülemek için izniniz yok! Lütfen giriş yapınız veya üye olunuz.


Görseli görüntülemek için izniniz yok! Lütfen giriş yapınız veya üye olunuz.
 

Ekli dosyalar

braveturks

Yasaklı üye
Yasaklı üye
Bu konunun sahibi
Mesajlar
1,016
Tepki puanı
764
Puanları
158
Yaş
33
Çevrimdışı
Ekspertiz raporunda her şey açıkça belirtilmiş. Fakat ben servis ile görüştüğümde iki tabletin de yazılımının aynı olduğunu benim sorum üzerine "aynı" olarak cevaplamışlardı. Verdiğiniz bilgiler için teşekkür ederim.
 

technical

Yeni Üye
Kayıtlı üye
Mesajlar
22
Tepki puanı
11
Puanları
3
Çevrimdışı
Bu cihazı acil olarak rootlamak lazım arkadaşlar birçok şeyi denedim ama malesef olmadı.
Root yapmayı başaran buradan paylaşabilir mi ?
 

silivriserdar

Yasaklı üye
Yasaklı üye
Mesajlar
4,464
Tepki puanı
2,532
Puanları
158
Yaş
35
Çevrimdışı
Moderatör tarafında düzenlendi:

technical

Yeni Üye
Kayıtlı üye
Mesajlar
22
Tepki puanı
11
Puanları
3
Çevrimdışı

technical

Yeni Üye
Kayıtlı üye
Mesajlar
22
Tepki puanı
11
Puanları
3
Çevrimdışı
Root yetkisi veren iRoot ve vRoot gibi programları denediniz mi?
Hepsini King root i root v root drfone gibi herşeyi denedim malesef olmadı.

Bu arada read back yaptım ama Mtk_Droid_Tool_v2.5.3 ile işlem yapılamıyor.

"To process file ROM_ from flashtool yazısı pasif kalıyor.
 

Paradox

Yönetici
Yönetici
Administrator
Mesajlar
9,353
Tepki puanı
2,763
Puanları
158
Web sitesi
www.yavuzcakar.com
Çevrimdışı
Hepsini King root i root v root drfone gibi herşeyi denedim malesef olmadı.

Bu arada read back yaptım ama Mtk_Droid_Tool_v2.5.3 ile işlem yapılamıyor.

"To process file ROM_ from flashtool yazısı pasif kalıyor.
MTK Droid Tool uzun zamandır ilgilenilmeyen bir program.
Eski cihazlarda işe yarıyor ama sonra 1-2 yıldır piyasaya sürülen cihazlar için pek faydalı olduğu söylenemez.
bulunan yöntemle cihazınıza Root yetkisi verebilirsiniz.
Google Çeviri ile sorununuzu çözebilirsiniz.
Dosya isimlerini Google'de aratabilirsiniz.
Olmazsa, nasipse ben sizin için dosyaları indirir başka bir yere Upload ederim.
 

technical

Yeni Üye
Kayıtlı üye
Mesajlar
22
Tepki puanı
11
Puanları
3
Çevrimdışı
MTK Droid Tool uzun zamandır ilgilenilmeyen bir program.
Eski cihazlarda işe yarıyor ama sonra 1-2 yıldır piyasaya sürülen cihazlar için pek faydalı olduğu söylenemez.
bulunan yöntemle cihazınıza Root yetkisi verebilirsiniz.
Google Çeviri ile sorununuzu çözebilirsiniz.
Dosya isimlerini Google'de aratabilirsiniz.
Olmazsa, nasipse ben sizin için dosyaları indirir başka bir yere Upload ederim.
Şu an işyerindeyim akşama deneyim bakalım Kingroot denemiştim ama burdaki farklı olabilir. Hayırlısı...
 

Benzer konular


Üst