Custom Rom Vestel Venüs V3 5580 MIUI 8.3 Rom - Root Destekli

Baris.Mizrakli

Yasaklı üye
Yasaklı üye
Bu konunun sahibi
Mesajlar
173
Tepki puanı
142
Puanları
53
Yaş
17
Çevrimdışı
Full Back-Up mutlaka alın.
Twrp Recovery kurulacak.
Linkler:




Kurulum:
Linklerden dosyaları indirip cihazınızı gönderin.
Twrp revovery açın ve Wipeden/Temizleyen
Gelişmiş temizlik/Advenced Wipe kısmına girin

Sistem Data Dalvik ve Cacheyi silin.
Ana menüye dönün. Yükle/İnstall kismindan romu kurun.
Cihazı açın kurulumu yapın.
Tekrar twrp geçip root ve gapps kurun.
Bunların hepsini aynı anda kurarsaniz rom açılmaz.

Ana menüdeki port Pack kullanılarak yapıldı.
4G bazen çalışmıyor.
@ramazan3434 upload Edip test ettiği için teşekkürler :)

Romun keyfine bakın.
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
  • Beğen
Tepkiler: f0x

barishirece

Yasaklı üye
Yasaklı üye
Mesajlar
43
Tepki puanı
31
Puanları
23
Yaş
29
Çevrimdışı
Kuruyorum ama 10 dk dır epic rom yazısında. Ne kadar sürer?
 
Son düzenleme:

sezerixi

Yeni Üye
Kayıtlı üye
Mesajlar
15
Tepki puanı
4
Puanları
3
Yaş
39
Çevrimdışı
eline emeğine sağlik...pc bulursam hemen deneyecem...
 

sezerixi

Yeni Üye
Kayıtlı üye
Mesajlar
15
Tepki puanı
4
Puanları
3
Yaş
39
Çevrimdışı
Arkadaşlar rom muhteşem olmuş.kurmanizi tavsiye ederim...telefonu kullanirken zevk alacaksiniz...kuramayan olursa yardimci oluruz.barış kardeşim tekrar tesekkur ederim.eline sağlik.tanrı seni korusun.
 

silivriserdar

Yasaklı üye
Yasaklı üye
Mesajlar
4,465
Tepki puanı
2,518
Puanları
158
Yaş
35
Çevrimdışı
Arkadaşlar rom muhteşem olmuş.kurmanizi tavsiye ederim...telefonu kullanirken zevk alacaksiniz...kuramayan olursa yardimci oluruz.barış kardeşim tekrar tesekkur ederim.eline sağlik.tanrı seni korusun.
Bir kaç görüntü varsa rom ile ilgili resim paylaşırsan sevinirim.
 

barishirece

Yasaklı üye
Yasaklı üye
Mesajlar
43
Tepki puanı
31
Puanları
23
Yaş
29
Çevrimdışı
Buyrun romdan görüntüler. 4G bazen degil hic calismiyor. WiFi'da NV-Ram hatasi var fakat kullanima engel degil. Arka kamera 16 yerine 8 mp, ön kamera da 5 yerine 8mp gözüküyor.
Arkadasin eline saglik, baska romlarda bekliyorum :)
 

Ekli dosyalar

yasarciv67

Yeni Üye
Kayıtlı üye
Mesajlar
7
Tepki puanı
2
Puanları
3
Yaş
38
Çevrimdışı
Merhabalar. Bu romu kurduktan sonra batarya süresinde fark oldu mu?
 

EREN.KAYGUSUZ

Yeni Üye
Kayıtlı üye
Mesajlar
29
Tepki puanı
3
Puanları
3
Çevrimdışı
hocam kurarken imei silinme gibi bi sorun olmaz değilmi bide stock romdan dahamı stabil kurmaya değermi hocam sizce

twrpyi yükledim indiriyorum şuan romu kurucam inşallah :)
 

EREN.KAYGUSUZ

Yeni Üye
Kayıtlı üye
Mesajlar
29
Tepki puanı
3
Puanları
3
Çevrimdışı
hocam kusura bakmayın yeni farkettimde ustte birisi kurduktan sonra bi wifi hatasi aldigini solemis :D imei gidiyormu kurarken yenidenmi yazmamiz gerekiyor
 

zeng6464

Yeni Üye
Kayıtlı üye
Mesajlar
1
Tepki puanı
1
Puanları
3
Yaş
20
Çevrimdışı
Arkadaşlar rom muhteşem olmuş.kurmanizi tavsiye ederim...telefonu kullanirken zevk alacaksiniz...kuramayan olursa yardimci oluruz.barış kardeşim tekrar tesekkur ederim.eline sağlik.tanrı seni korusun.
kardes sp flash da sorun yaşıyorum. twrp kuramıyorum. yardımcı olursanız sevinirim
 

Emre_1

Yeni Üye
Kayıtlı üye
Mesajlar
14
Tepki puanı
2
Puanları
3
Yaş
28
Çevrimdışı
Kardeşim adamsın bir süredir telefona rom kurmaya uğraşıyordum yanlışlıkla sistem dosyasını silmiştim (nasıl becerdiğimi sormayın) bir sürü rom denedim hiçbiri çalışmadı bir tek bu çalıştı daha kurulmadı ama inşallah kurulacak şimdiden eline sağlık :)

*Edit: Kardeşim ne diyim bilmiyorum rom süper olmuş eline sağlık telefonu kullanırken zevk alıyorum resmen :D
 
Son düzenleme:

Üst